Esmer0 Yaprak- hamilelik testi yaptım da varla yok arası çıktı çizgi olduğu belli ama çok dikkatli bakarsansa görebilirsin silik bile değil o yüzden kendimizi kandırmayalım
Dolphin16 ![https://mutluresim.com/images/2023/05/07/tP7SS.png] Bu günde böle benim değerler ben hiç anlamıyorum 🤦♀️
Fatimanur Esmer0 3. Test daha koyu gibi canım yavaştan değerlendirmeye başlayın bence ☺️ hayırlısı olsun ☺️
Fatimanur Esmer0  bende daha yeni yaptım canım böyle çıktı galiba yukardakiler yumurtlamaydı
Esmer0 Esmer0 Fatimanur Benimki de böyle ben de değerlendirdim benimki seninkinden biraz daha koyu sanki
Esmer0 Fatimanur üç gece değerlendiriyordum inşallah tam koy ulaştığında görürüm pazar günü reglim 11 tane testim kaldı
Fatimanur Esmer0 aynen ben öyle yapıyorum pik olmasa bile değerlendiriyorum bilemiyorsun çünkü bebeğin ne zaman olacagini ☺️
Dolphin16 Fatimanur bende öle yapıyorum pik olmasa bile gün aşırı yapmaya çalışıyorum adet olana kadar