Dolphin16 [https://mutluresim.com/images/2023/05/06/tJIv9.jpg] Kızlar ben ayın 29 unda koyuluk gördüm 28-30-2-4 ise değerlendirdim bu gün yaptığım daha silik çıktı bi gün ara verip diğer gün değerlendiriyorum . Sizde bakarmısınız ???
Yaprak- Dolphin16 bu ilişki düzeniyle kaçırmazsın zaten canım bazı arkadaşların çok koyu olmadanda yumurtlama oluyor seninde öyle galiba
Fatimanur Dolphin16 0,51 ve 0,52 sanki olmuş gibi canım bu uygulamayı bende kullanıyorum bir 0,19 dan yukarı çıkamadım daha 😂 hayırlısı olur inşallah böyle devam edersen bu ay güzel haberi alırsın inşallah ☺️
Melek__55 Dolphin16 benimde böyle oldu adet oldum yumurtlama olmuş sanmıştım ama olgunlaşmadan çatlama sorunum vardı
Dolphin16 Yaprak- Fatimanur Kızlar ben adetten iki gün sonra başladım en fazla 52 ye yükseldi başka yükselmedi zaten . Belkide yumurtlama olmadı bu ay bende bilmiyorum 🤷♀️ Allah bilir ben yinede değerlendirmiştim bakalım . Hayırlısı olsun 🤲
Dolphin16 Melek__55 sonra ne oldu Türkiye’de değilim ben yaza gelicem inşallah doktora gözükürüm bende
HMH Esmer0 arkadaşım ben de geçen ay yapmaya başladım test ve geçen ay hiç pik görmedim yani her ay yumurtlama olmayabiliyormuş öyle olabilir ama sakın üzülme umudunu kaybetme ben dün pil gördüm mesela
Esmer0 Yaprak- ayın 26’sında hasta oluyordum geçen ayın 14’ünde oldun canım 11 gün gecikti bugün de teslim öyle çıktı 18. günüm
Yaprak- Esmer0 allah bize sabırlar versin düzenli ilişkin varsa olur canım inşallah bi hamilelik testi yaptınmı
Esmer0 Yaprak- hamilelik testi yaptım da varla yok arası çıktı çizgi olduğu belli ama çok dikkatli bakarsansa görebilirsin silik bile değil o yüzden kendimizi kandırmayalım
Melek__55 Esmer0 değerlendirdim tabiki ama t ve c aynı koyulukta değildi bir tık kalmıştı yani ikisi eşit koyulukta olmazsa yumurtlama sayılmıyor