Aynı şey geçen hafta 35. Haftada benimde başıma lavoboda geldi. Evet dediğiniz gibi bir koku oldu. Suyum fazla olduğu için, suyun gelme olasılığına göre hemen doktorumu aradım. Kontrole gittim. Evet çatı muayenesi yaptılar. Ama denildiği gibi enfeksiyon akıntısı olduğu söylendi. Doktorum, Suyumun gelmesinin hafif değil balonun içinde suyun patlaması gibi olacağını anlatınca içim rahatladı.Hemen fitil antibiyotik ve krem verdi doktorum. Ultrasonda ve net den de baktılar. Herşey normaldi.Bir haftadır kullanıyorum şu an daha rahatım.