39.haftadayim eşimle aksam yürüyüşe çıkmıştık karnima hafif agri girdi sonra yürürken akıntı şeklinde geldi sıvı geldi hafiften kulodum ıslandı biraz amniyon sıvısı mı yoksa normal sıvı mi anlamadım nasil anlarim acaba amniyon sıvısı olduğunu kotu kokuyor bide böyle cok afedersiniz meni kokusu gibi 🤔 suan ağrım yok gayet iyiyim (bebek hareketli suan)