Hubeyb9 benide hareketleri rahat hissettiriyordu 2 gündür böyle azalma olunca korku çöktü içime 😓 biz geçen sene varı yoğu kullanıp krediyle falan yaptırmıştık tüp bebeği durum olmadığı halde eşim içinde kalmasın demişti 2. Ye kesinlikle kendi imkanımız yoktu zaten rapor çıkaracaktım aileler destek olacaktınonun tahlilleri için 2. Gün gitmem gerekiyordu o hafta regl olmayınca söktürücü yazdırayım diye gittiğim doktorda kese görüp gebe olduğumu öğrendim. O zamandan beri hâlâ doktor kontrolüne giderken elim ayağım dolanır bi sorun olursan falan diye. Rabbim korktuğumuzdan korusun inşallah 🥰🤲🏻