Kızlar geçen haftalarda otururken bile hissettiğim hareketler bu hafta itibariyle azaldı. Hissediyorum ama daha nadir hareket ediyor 8 sene sonra oldu ve korkuyorum. Kontrolüm 14 Mayıs’ta netten baktığımda henüz kasları gelişmediği için normal olduğu yazıyor ama tedirgin olmamı gerektiren bir durum var mı? Tecrübeli olanlar GERÇEKTEN TECRÜBELİ OLUP VARSAYIM ÜZERİNE KONUŞUP İYİCE TEDİRGİN ETMEYECEKLER deneyimlerinizi paylaşır mısınız? 😓