FilizDemir canım bunu asla yazmak istemezdim geçen gün forumda bir arkadaşın postunu okudum öncesinde hiç bir problem olmamasına rağmen sancıyla eş erken ayrılmış ve bebeği kaybetmiş. Rabbim sabır versin. Durumumuzu biliyoruz ondan heran tetikte olmakta fayda var günlük yada gün aşırı nst heran hareket takibi ve her sıkıntıda hastaneye koşmanızı öneririm. Takipli olmak faydalı. Aynı şeyleri yaşadığım için yazma ihtiyacı duydum gecenin bu saatinde korkutmak yada üzmek değil asla niyetim kendimi çok kötü hissederek yazıyorum İnan bunu. Rabbim sağlıcakla almanı nasip etsin bebeğini inşallah kucağına 🙏🏻♥️