Ebrukaratekee bebeğin eşinin görevi 40 hafta. Daha doğrusu hangi haftada Doğum yaparsanız o kadar yani zaten. Miladını doldurmak üzere bunda üzülecek bir şey Yok 🤗Gebelikte sağlıksız beslenme sigara alkol vb yüzünden erken yaşlanma durumu söz konusu olabiliyor. Haftanız sezeryan için de normal Doğum için de uygun. Doktorunuzdan günlük nst isteyin bebek hareketlerini kontrol edin hatta istemeyin bile gidin Kadın Doğum acile doktorum erken Doğum riskinden günlük nst istedi diyin cekiyorlae zaten. Bebek hareketlerini sürekli kontrol edin kanama vb durumda nişan olsa dahi dakika evde durmayın direk acile gidin. Kontrolle kafaya takılacak bir durum değil. Bende de vardı 38+6 da normal Doğumla sağlıcakla aldım kuzumu darısı size inşallah sormak istediğiniz bişey varsa memnuniyetle cevaplayabiliriö♥️