funnymummy öncellikle şunu söylemek isterim tutacaksa naspta varsa hiç bişey engel değil. Ben transferden sonra bol bol ıspanak yedim tam bir demir deposu . Annem sabah srke bolsuyla yıkar salatasını yapardı taze teze öğlen akşam yemeğini yapardı yerdim doktorum dedi. Birde yumurta günde en az 3 tane yesin. Elinde tesbih sürekli zikir çeksin ben bu süreçte yalnızca Rabbime yaslandım her vakitte onu döktüm içimi bu bir vesileydi senin ol demenle olacak bir vesile ol de Rabbim beni de sevindir diye dua ettim hep 🥹🥹 ay yazarken yine o günler aklıma geldi 🥹🥹 Allahım isteyen hasret çeken bütün annelere nasip etsin çok zor inan destek olun gelininize onun içinde ne fırtınalar kopuyor 🥹🥹