funnymummy bol sebze bol protein, günde 1 bardak süt 2 yumurta , ilik sulu çorbalar tüketiyorum . Karbonhidrat olarak yulaf , tam buğday ekmeği gibi şeyler. Tabi şöylede bişey var ilk 3 transferimde de ben bunları yapmıştım ama negatif gelmişti . 4. Transferimde pozitifi ilk kez gördük . Yediğimiz içtiğimiz falan tabiki önemli ama bence en önemlisi sakinlik . Diğer 3 transferimden farklı olan tek şey buydu . Kendimi çok sakin tuttum bol temiz hava aldım bol nefes egzersizleri yaptım kimseyle iletişim kurmadım kendimi dinledim ☺️