Sennannnamamam1 doğrudur benim eşim omüde personel işlemlerimi daha rahat yaptırıyorum randevu önceliğimiz de oluyor benim için daha rahat olacak. Bir de kesinlikle eşimin kalmasını istiyorum yanımda özel servis seçeneği var orada onu tercih edeceğim. İnşallah hepimiz hayırlısıyla kucağımıza alırız 😍