Minnakkurabiyeveannesi27 mrsozturk siz gülün inanmasaniz da bu bir gerçek hanımefendi cinsiyeti erkek diye söylerse görürsünüz
gurbetcianne97 Minnakkurabiyeveannesi27 canım bu tıbben imkansız ultrasondan zor görünen birşeyi hissedemezsin
Tmtugbaa Sizce 2 gram olan bebeğin hareketlerini hissetmeniz normal mi böyle bişey olabilir mi tan göbekte atardamar var kendi nabzınızı duyuyorsunuz muhtemelen
YuvarlanamayanPaanda Tmtugbaa senin bemim bebeler 2 gr görmüyonmu 8 haftalık erkek oldugunu bile diyor 😅
YuvarlanamayanPaanda anneoluyoruuumm16 2 hamilelik geçirdim canım 18 den sonra anca hissedersin yani bi 10 haftan var 😘😘🤣🤣
Papatyagbsn anneoluyoruuumm16 15 haftaligim daha hissetmedm canım ama yinede sen bilirsn bağırsak ta oluşan gaz olabilir o haftalarda benimde vardı