anneoluyoruuumm16 Kızlar 8+5 haftaligim. Arada sol kasıkta pıt pıt birşeyler oluyor. Hatta elimi koyunca kalp atışı gibi atıyor. Sizce bebek hareketi olabilir mi
annesinin_kelebekleri anneoluyoruuumm16 aynısını yaşamıştım bende bebek haraketi diye düşündüm meğerse bağırsaklar gaz oluyormuş doktorum öyle demişti hatta gülmüştü imkansiz hissetmen diye gaz o
Minnakkurabiyeveannesi27 anneoluyoruuumm16 canım bebeğinin vinsiyeti büyük ihtimalle erkektir ve sen benehi hissediyorsun bende öyle diyordum bana o bağırsak hareketi diyorlardı ama ben eminindim bebeğimin olduğuna büyüdü hâlâ aynı hareketi yapıyordu 🥰
anneoluyoruuumm16 gurbetcianne97 ay bende bir duygusal moda giriyordum 😂😂 bagirsaklarimla ilestisim kuruyorum demekki şuan üzüldüm açıkçası 🤭
gurbetcianne97 anneoluyoruuumm16 yaaa hiç güleceğim yoktu. 😂😂😂 bağırsaklarımmmm annneeemmm diye sev bari içinde kalmasın😂😂😂 bebeğin hareketleri için 3 ay kadar falan sabretcen daha🥹
anneoluyoruuumm16 Minnakkurabiyeveannesi27 aaa bunu ilk defa duydum. İnşallah bebisimdir ya. Çünkü elimi koyup konuşuyorum ben bayağı ağlıyorum duygusallıktan falan bunları gaz için yapmış olmayayım lütfen 😄
YuvarlanamayanPaanda Minnakkurabiyeveannesi27 mükemmelsiniz fasülye tanesi kadar olan bebeği hissetmişssiniz dünyada bir ilk sanırım😅
poyrazin_annesi28 Minnakkurabiyeveannesi27 Allah aşkına 8 haftalık bebek ne kadar neyi hissediyorsunuz ya. Cinsiyet bile söylemişsiniz oha dedim. Biz 18 haftada zor hissettik sen seçilmiş kişisin heralde
mrsozturk Minnakkurabiyeveannesi27 doğunca bile aynı hareketi mi yapıyordu 8 haftalık bebeğin hareketini hissettiğinize dair kanıt kendisinden daha komik 😂😂
anneoluyoruuumm16 Deletedmom_116 vallaha tecrübe olmayınca acaba mi ki diyor insan. Tecrübe eden annelere soruyoruz
poyrazin_annesi28 anneoluyoruuumm16 Mumkunati yok. Henüz çok çok küçük. Şişkinlik ve gaz oluyo evet bizde de oluyodu nabız atması gibi ama bebek değil
Elilar2225 Lütfen bebektir diyenlere asla inanmayın. Çünkü bi grup var asla ama asla inanmıyorlar o haftalarda hissedilmeyeceğine🥲. Bir zamandan sonra anlatmayı bırakıyor insan
anneoluyoruuumm16 Elilar2225 ultrasonda bebek sol tarafta görünüyordu öyle pıt pıt atış olunca acaba mi ki dedim ama pek mümkün değilmiş sanırım kendimi kandirmayayim. Ama çok heveslenmistim 😂
Minnakkurabiyeveannesi27 mrsozturk siz gülün inanmasaniz da bu bir gerçek hanımefendi cinsiyeti erkek diye söylerse görürsünüz
YuvarlanamayanPaanda anneoluyoruuumm16 2 hamilelik geçirdim canım 18 den sonra anca hissedersin yani bi 10 haftan var 😘😘🤣🤣
Elilar2225 anneoluyoruuumm16 ben doğum yaptım şimdi bile hissediyorum öyle yani bebek olması imkansız.