09-11-22 göbeği bilemem yapmadım ama kendim yapıyorum her yerime şuanda 11+2 yiz ilk çocuğumda hep kuaföre gittim hiç sıkıntı yaşamadım. Şimdi başka bir şehirdeyşz gidemiyorum. Ama göbeğe ağda yapmayın bence daha kötü çatlamaya sebep olur büyük haftalarda da bişey olmasa da bebek rahatsız olabilir. Epilasyonla hızlıca alabilirsiniz ya da eldivenle.