meric_2 Bende şuan aynı durumdayım 🙄 37 haftalığım ve grçen haftadan bu haftaya 1 gram bile almamış. Haftaya tekrar bakacak ve ona göre doğumu planlarız dedi 🙄 kilo alma durumlarınız nasıl.? tugcee0
Melisiniz1205 Nur_bahar42 bende 35ken gittiğimde karın çevresi 34 haftada gözüküyordu bende kafama çok taktım ama 3haftadan sonrası sıkıntı olur demisti, yemeyle içmeyle alakası olmadığını söyledi bana doktorum 🥲 umarım bu durum düzelir
Nur_bahar42 Melisiniz1205 benim 3 hafta önce gittiğimde 1600 gr dı bugün gittiğimde 2100 dedi protein ağırlıklı beslen biraz dedi ev işini falan yasaklıyorum dedi bende anlamadım çok takıyorum kafama korkuyorumda inşallah düzelir 😒😔
THale Nur_bahar42 benim son haftalarımda geriden geldi . Öyle de doğdu . 3015 kg doğduk enfeksiyon dışında sıkıntı yaşamadık
Melisiniz1205 Nur_bahar42 endişelenmeyin, ama protein ağırlıklı beslenmeyi doktorum bana da söyledi. Et balık tavuk yumurta bunları tüketin🙏🏻 Bende öyle yapıyorum bakalım belki haftaya kontrolde düzelir inşallah
Siyahdnz Nur_bahar42 bende bugun gıttı 29 bıttı tam ama 28 falan gorundu hep salı günü perinatolojıye yonlendırdı oraya gidıcem ıns sorun olmaz uzuldum bende kılosu da 1300🥺
meric_2 Valla bilmiyorum. Bana hep önden gidiyo daha az kilo aldıralım böyle giderse 4 4.5 civarı doğar çok fazla bilmem ne dedi. Şuandada almamış diyor. Yani kız kardeşimde tıp okuyor. İşlerine gelmeyince bilmiyorlar. 2 gündür aşırı bunaldım. tugcee0