Bugün doktora gittim doktor bebeğimin 2 hafta geriden geldiğini söyledi çok ayakta kalmışsın bol bol dinlen hiç bişey yapma dedi 2 gün sonra tekrar gel takip edicez dedi kan tahlili idrr tahlili falan aldı başına gelen var mı böyle biraz korktum açıkçası