Kubracbk 777gonul_ benim cuma günü hafif lekelenmem oldu doktora gittik kese var ama içinde hala bir şey yok haftaya cuma gel dedi tekrar 7 hafta bir gün şuan sanırım boş gebelik benimkisi
777gonul_ Kubracbk bugün 6+6gunluk doktor boş gebelik söyledi bugun alalim dedi ben iki hafta daha beklemek istedim belki gelişir diye bi umut
RCLale Kubracbk belki geç dollenmedir ben 5+4 gittigimde gozukmemisdi bebek. 6+6 kalp atışını duydum 🙏
Kubracbk Kubracbk adet 777gonul_ adet günüme göre 7 hafta 3 gün bugün olsa çoktan kalbi bile duyulurdu ki ağrılarım da var cuma kontrolüm var bakalım ne diyecek inşallah umut ettiğin gibi olur