RCLale 123NurKay123 evet canım bende kullandım şubat ayında. Ama subayda hamile kalamadim. 28 subayda adet oldum. Martda hamile kalmışım şuan 7+5 minnoş birşey 🥹❤️
Yncygt eylulmihrasmom merhaba size birşey sormak istiyorum. Ben igne olalı 5 gün oldu bugün kasık sızlama ağri var sizdede boyle oldumu agri sızı nasil degerlendirdiniz kac gün?
eylulmihrasmom 123NurKay123 ben çalıştığım için sabah vuruldum iğneyi karından aynı gün ve sonraki 2 günü üst üste değerlendirdik. zaten sperm 72 saat canlı kalabiliyor diye biliyorum sonra da 1 gün arayla devam ettik
Berel06 123NurKay123 iğne koldan yapıldı doktor iğneden 36 saat sonra demişti ama ben garanti olsun diye iğnenin olduğu gün ertesi günü değerlendirdim
123NurKay123 RCLale ayy ne kadar güzel rabbim elinize almayı nasip etsin bugün yaptım çatlama iğnesini hayırlısı bakalım
Kbrgrc Yncygt bende iğne vuruldum bende de aynı oldu yarın test günüm bakalım hamile kalabilmiş miyim ☺️
eylulmihrasmom Yncygt kasık ağrılarım oldu evet yumurtlama ve çatlamadan kaynaklı dedi doktorum. iğne vuruldığum gün ve sonraki 2 günü üst üste değerlendirdik. daha sonra da 1 gün arayla