YLD_95 benim de geçen Eylül ayında oldu, biz de görmemiştik hiç kalp atışlarını ama yine de insanın onun varlığını bilmesi bile yetiyor kaybına üzülmesi için. Tabi nasip her şey. Şu an 13+4 cinsiyet heyecanı yaşıyoruz 🥹 bir de ilk hareketlerini hissetmek için can atıyorum 🥹