Nagos 3 ayrı doktora yazdırdım hatta özellikle sordum hepsine de her gin de kullansam bebeğe etkisi olur mu diye kullanabilrsin bişey olmaz dediler. Ben de tereddüt ettim başta ama doktorlar öyle dediği için kullandım. Şu an 31haftadayım demir ialcımı değiştirdiğim için kabızlık çok yaşamıyorum artık. Hatta 10günde bir belki içiyorum