Adeninannesiiiii Devlette uyusmadan once takiliyolarmis devlete gidiyosaniz rica edin belki uyusunca takarlar
Mutluanne68 Ebrarayna 3 kez sezeyan oldum 4 olcam hic rahatsiz olmuyorum tersine seviyorum 😂ben yapiyom onlar degistiyor tabi bu 3 satt felan suruyo ama yine de iyi neden sevmiyorsunuz anlamadim rahat bana gore
Mutluanne68 Ebrarayna valla o korkuyla o endiseyle o sevincle o hic aklima gelmiyor ben hep acil alindigim icin sezeryanlara ama sizi anliyorum tabi her insan bir olmaz ama mecbur iste
Hazal44 Ebrarayna çatı muanesi olmadım izin vermedim doktorumda anlayışla karşıladı 36 haftalık doğum yaptım şuan 12 günlük olduk
Hazal44 Ebrarayna doğum yapmadan vardı sütüm doğumdan sonra daha çok çoğaldı üzüm suyu iç gül suyu gül reçeli kompost ve çay burçak bisküvi bol su tüket çok güzel süt yapıyor
Piaaa Hazal44 kusura bakmayın bilmediğimden soruyorum ben de 37. Haftamdan Sezaryen olacağım da süt nasıl geliyor? Ben göğsümü hafif sıkınca küçük küçük su damlacıkları çıkıyor acaba o süt mü? Bende de mi erken geliyor ?
Ozlemdemir Ebrarayna sezeryan sonrası odaya geldiğimde takılmıştı asla haberim yoktu bı baktım yanda sarkan bı poşet 😂😂 narkoz etkisindeyken takılıyor. Ben çıkarılırken de nasıl oldu nasıl bitti hiç anlamamistim
inci_tanesi Ebrarayna Hiç acılı birsey değil bende giderken çok korkmustum nasıl olur diye anlık birşey tedirgin olmayın