Azra00 aynen gerek yok ben hiç ama hiç kullanmadım sadece bebek arabasında puset üstüne örtmüştüm hatta ona bile nadir çünkü kendi örtüsü vardı pusetin banyodan sonra havlusunu kullandım altını açmak için de alt bezi kullandım yani öylece duruyorlar şimdi belki ikinci bebeğime kullanırım 😇