Aysinvebebito Selam arkadaşlar abartısız bir hastane çantası hazırladım 🌼☺️☺️ İçeriğin yardımcı olması bakımından listemi paylaşıyorum 💕 Bebek için ; Doğumdan hemen sonra giymesi için beyaz hastane çıkışı 5li Yedek 5 li hastane çıkışı Bir tane 5li süslü bebek hastane çıkışı 15 bebek bezi Yenidoğan ıslak mendil Bı tane alt açma örtüsü Bebek alt silme pamuğu Bepanthol baby pişik kremi Bir muslin örtü Bir orta kalınlıkta battaniye Bir peluş battaniye ( doğum mayısta olacağı için çok kalın tercih etmedim) Anne için ; Bı tane süslü lohusa takımı Bı tane önü düğmeli pijama takımı Bı tane ince sabahlık İki kilot- atlet İki çorap Bir terlik Depend Bı paket orkid gece Göğüs pedi (2 tane) Bı sütyen Lansinoh göğüs ucu kremi Tarak -makyaj malzemesi Diş fırçası- macunu Bir Yemeni Zemzem suyu
beyzacmvrc Aysinvebebito kaçıncı haftadasiniz☺️ 33+6 oldum daha yeni yıkayıp ütülemeye başladım yavaş yavaş 🤭 Çoğu kıyafeti annemde onu bekledim ama aksilikler oldu getiremedi bende evdekileri halledeyim aradan çıksın deyip bugun başladım
Likayolcusu Aysinvebebito şarz unutmayın ve bebek ilk doğduğunda hurma tattırmak sünnet ve küçğk de olsa yasin veya kuran götürün bebeğin yastığının altına koyun ve normal doğum olucaksa havlu götürmeyi unutmayın duş sonrası lazım oluyor ve ben çok üşümüştğm temmuzda doğum yapmama rağmen ince bı battaniye de ekleyin kendinize ben devlette yaptım bunlara ihtiyaç duymuştum
Aysinvebebito Allahkahretmesin1 yedek ekstra başka bir kıyafet eklemedim hastane çıkışlarının hepsi de 5 li takım olduğu için fazla değil bama göre.
Filedna Momm278 bence kişiye göre değişir ben sezaryanlı olamam rağmen bol bol gelmişti , philips kapaklardan takmıştım, nemli kalsın kurumasın diye, hatta kapakların içi sürekli doluyordu emzirmeden önce onları boşaltıp temizliyordum.
Aysinvebebito beyzacmvrc tabii canım yavaş yavaş kıyafetler bittikten sonra halledersiniz. Teşekkür ederim poseti de ekliyorum
Filedna Bebiskomiskom açıkcası ben sadece hastaneden çıkarken giymiştim hastanede sadece depentle gezdim, gerçi benim yoğun kanamam olmamıştı sezaryanlı olduğum için giyip dikişlerimi sıkmak istememiştim, eve gelince de normal pede geçmiştim.
Aysinvebebito Yorgn hastanede yemek falan verildiği için ekstra birşey ne götürürüm bilmem kfkdk zaten ihtiyaç olursa gelenler de getirir diye düşünüyorum bı gün için yemek taşımam herhalde