anneoluyorm_ Kanama vs yoksa bir şey olmamıştır Allah’ın izniyle. Bebekler kesenin içinde gerçekten güvendeler öyle bir tekmeyle bir şey olmaz eskiler hep dayak yermiş ya hamileyken.. Örnek vermek bile kötü Allah kimseye yaşatmasın ama içinizi ferah tutun kötü düşünüp kötüyü çağırmayın🙏