Bbbsr Kızlar ikinci gebeliğim daha 11. Haftadayım karnım 5 aylık gibi ama neden bukadar hızlı büyüdü anlamıyorum ilkindede büyüktü ama bukdr değil yavas yavas büyüyordu bunda aşırı büyük neden olabilir başına gelen varmı🙄
EbrKzlky Bbbsr 4 ay 1 haftalığım ama bu karnım ilk hamileliğimde 7.ayımda vardı 🥴 benide korkutuyor şimdiden böyleyse diyeee 🙈
hulyaakgn34- Ne yazıkkı ilk gebelikten sonra karın kasları ilk hali gibi sıkı olmadı için daha çabuk çıkıyor buna etken kişinin kilosu bebeğin su fazlalığı da olabiliyor
Bbbsr hulyaakgn34- aa su fazlalıgı olabilirmiki ya haftaya gidicem doktora sorarım çünkü hiç normal değil her gören 5 aylık gibi diyor
hulyaakgn34- Bbbsr evet su fazlalığından karın daha fazla büyük olabiliyor ama bu şuan sizin haftanızda mümkün değil daha yeni yeni böbrekleri bebeğin idrar üretmeye başlar amniyon sıvısı oluşur 😊
Bbbsr EbrKzlky benmde aynen öyle yani 5 6 aylık falan anca olur korktum bende acaba bendemi bi anormallik var diye ama neyse ben gibi olanlar varmış 😄
Rena98 Bbbsr siskinlik odem falan ola bılır bendede oyle 3 aylık hamıleyım amma o hamılelık karnı deyl şişlik karnı
Zeyzey055 İlkinde 32 de dogdu 9 aylik gibiydim 18 kg almıştım ve göbeğim kaldi dolayısıyla altta o üstte göbeğim 18 haftayi bitirdik sukur sadece biraz az yiyorum 3.5 kg almışım sadece karnımda ilkine göre yayvan değil nedense kiloyla alakalı sanirim
Dilek_5 Bbbsr bende 11 haftalık 2 ye gebeyim . Bi arkadaşım bu kez karnın daha çabuk büyütecek ilkinde kaşlarım gevşediği için demişti . Biraz göbeğim var evet ama ilkinde karnımda yırtılma olamamıştı inşallah bunda da olmaz 🤭
Dilek_5 Bbbsr bende 11 haftalık 2 ye gebeyim . Bi arkadaşım bu kez karnın daha çabuk büyütecek ilkinde kaşlarım gevşediği için demişti . Biraz göbeğim var evet ama ilkinde karnımda yırtılma olamamıştı inşallah bunda da olmaz 🤭
rumeysakara12 Bbbsr bende ikincisi bana da öyle geliyor altı aylık ama çok büyük nasıl geçer bilmiyorum 😏
Kader57 Bbbsr bende 10 haftalık ikinci hamileliqim sanki ⅚ aylık qibiyim sevindim yalnız olmadıqıma 🥲