yakamozeinstein bebekliği aşırı sakin bir bebekti. Hiç bir zaman mızmızlığını hatırlamıyorum aşırı uyumlu bir çocuk hala. Seyahetten tatilden birlikte çok keyif alıyoruz. Eğlenmeyi hareketi seviyor. Benim 2 tane tanıdığım Kaan vardı onları görerek koyduk oğlumun adını. İkiside yetişkin ama sosyal ve iş hayatlarında inanılmaz başarılı inanılmaz efendi. Çok seviyorum ben oğlumun adını iyi ki koymuşum. Tek sıkıntı çok hareketli ama bu genlerden kaynaklı da olabilir. Erkek kardeşim de hiperaktif boyutunda, eşim ve kayınvalidemde öyle.