yakamozeinstein İki isimde de hiç tanıdığım bir çocuk yok İlk oğlumuz Kerem .İkisinden biri olsun istiyoruz ama karar veremiyoruz fikirleriniz de bizim için bir yol gösterici olabilir :)
Ela344 yakamozeinstein Kaan yine duyulan bir isim ama Kutay sadece kuzenimden duydum 😂 duyulan bir isim değil bence Kutay
Oguzhan2023 Ben olsam kaan tercih ederdim saglikla gelsin insallah benimde oglum olcak Oguzhan olucak ismi
yakamozeinstein Deletedmom_43 Doğrusu Kağan bunu biliyorum:) fakat araştırmalarım sonucu çok takılmamaya karar verdin çünkü her kafadan bir ses çıkıyor İkisi de güzel sadece tercihen Kaan istedik
Deletedmom_43 yakamozeinstein Doğrudur. Ben de tereddütte kaldım. İçinize hangisi siniyorsa onu koyun. ✨