B_48_A annekuzusu_ bizde 34+1 deyiz haziranın ilk haftasında alırlarsa bende 38 haftalığın başında yani sezeryana üç gün kala gidicem kuaförümlede öyle konuştuk sürekli ağdaya gittiğim için kasılma acıma olmuyo Allahtan oyüzden sorun olacağını düşünmüyorum
annekuzusu_ 123k321 plesentam asagidaydi şimdi yana kaydı belli degl yani gidip son haftalarda kesinlestircem plesebta yana kaydığı için normal doğum olabilir dedi doktorum yine bakılcak