annekuzusu_ ben 36 ya girdim yaptircam bnde benimde normal dogum olcak inşallah heran tetikte bekle dedi doktrum bebek asagidaymis o yuzdn dedim yani hic 37 beklemiyim bence sende yaptir ne olur ne olmaz eger normal dogumsa tbiki gene bi doktrunla gorus bidaha sezeryanmi olcak normalmi diye ona gore yaptirirsin agdayi