Bestenurasya Rabiamasat valla daha nasıl bir sancı çekiceğimi bilmediğim için henüz bi korku yok 😊 sadece çook yoruldum
fatma2344 Rabiamasat bende 38+1 adet sancısı gıbı agrıo gırıyor ozellikle gece cok uzun surelı oluyor. Doktorum normaldır dedı. Zaten pazartesı sezeryan olcam
Unalcagla Rabiamasat benim belim ağrıyor. Nefesim kesiliyor valla. Lavaboya zor gidiyorum affedersin.. Sırt ağrılarım var.
Rabiamasat Unalcagla benimde bu hafta başladı sırt ağrıları yürüyüncede kasık ağrısı napcağımı şaşaırıdm😪
Duyguynrky Rabiamasat adet sancısı gibi sancı yalancı sancı olarak geçiyor. Belden karna doğru gelen sancı gerçek sancı sayılıyor ama yaşadığın normal bir durum son haftalardasın ☺️
Rabiamasat Duyguynrky Eski günlerim aklıma geldi 😂 Adet sancısı çektiğim günler 9 -ay aradan sonra tuhaf
Unalcagla Rabiamasat belime iğne gibi saplanıyor ağrısı valla dinlenmeye çalışıyorum.. Bol bol yürüyüş yapabilirsin, hurma ya özellikle.. 😍
Avcihavva Rabiamasat adet ağrısı gibi ağrı bende de var 37+1 oldum ve çok fazla çatı ağrım var ve mide yanması onun dışında herangi bi sıkıntı yok