Rabiamasat Kızlar adet olacakmışım gibi ağrı var normal mi acaba yoksa doğum belirtisimi bilgisi olanlar 🙏🏽 Son haftalarda olanlar ne gibi değişiklikler var?
Deletedmom434 Rabiamasat belde bir ağrı yoksa adet sancısıda duşta yada hareket edince geçiyorsa yada şiddeti artmıyor,düzenli değilse yalancı sancı kuzum
fatma2344 Rabiamasat bende 38+1 adet sancısı gıbı agrıo gırıyor ozellikle gece cok uzun surelı oluyor. Doktorum normaldır dedı. Zaten pazartesı sezeryan olcam
Unalcagla Rabiamasat benim belim ağrıyor. Nefesim kesiliyor valla. Lavaboya zor gidiyorum affedersin.. Sırt ağrılarım var.
Rabiamasat Deletedmom434 Ayy bilmiyorum nasıl olacak ne hissediyorm onunbile bu gidişle evde doğurcm😂
muhteriz Bende aynı haftadayım sürekli adet olmadan önce bi akıntı hissi yaşanır ya lavaboya gidersiniz ped koymak icin ama birşey gelmediğini farkedersiniz sürekli o histeyim anlamadım gitti karnım da çok geriliyor
Cerennnnn Benim aşırı kasılmalarım var nefesim daralıyor resmen... sizce ne yapmam lazım ? Aklım karıştı
Seyma_ Rabiamasat blmiyorm canm bende 37. Haftadaym bildigim adet sancısı geliyor bi korkuyorm dogummu diye sonra geciyor. Bide gaz sancısı gbi de sıkıstırıyor sanki
Deletedmom434 Ozlem32 valla kuzum hiç çıkmayan bir ağrıydı gittikçe şiddetleniyordu duş aldım geçmedi yürüyordum geçmiyordu hastaneye gittim bende bel ağrısına ek adet sancısı vardı
Bestenurasya 37 haftaya girdim hala bir belirti yok bende 😊 Sadecee ağırlastım midem yanıyor bacaklarım çok ağrıyor 😐Keşke gerçek belirtiler baslasada kızıma kavuşsam 😍😍😍