Nisaiste çok özür diliyorum böyle yazdığınız için sormak istedim kaç yıldır evlisiniz? Bence ilk 3.5-4 sene çoğu eşiyle uyuşmadığını, kafalarının birbirine uymadığını düşünüyor (Eğer şddet, hakaret, hak ihlali, saygısızlık yoksa bunlar varsa dikkate almayın lütfen).