Deletedmom_49 amin canım korkular bitmiyor ki bizde hep 30 lara gelsem iyi derdim şimdi de erken doğum olursa küvez süreci olur diye korkuyorum ama tabi buna da şükür ben ikinci serklajı olurken buralara gelebileceğim bile hayaldik korkuyordum ama bak Allah’ın izniyle geldim sende geleceksin rabbim nasip edince hiç bişey engel olmuyor 🤲🏻