Deletedmom_49 canım benim serklajı yapan doktorum çok uzanmam taraftarı değildi arada yürü çok uzanma diyordu ama ben korkudan çok yürümedim kısıtladım hareketlerimi annem geldi o baktı bana bir ay kadar çok dikkat ettim ama şimdi biraz daha hareketlendim yine iş falan yapmıyorum tabi ama sürekli de uzanmıyorum mesela