Gozdesmy yenibirannis ben de sezeryan olacağım. Kanama olacağı için depend kullanımı rahat olur dediler giy çıkar konusunda da kolaylık olsun diye gecelik aldım
yenibirannis Gozdesmy her ikisininde koyarım artık gecelik diyenler çok demkki bı bildikleri var yaşamışlar ☺️
mylittlebabym Ben önden düğmeli pijama giydim gecelikte götürmüştüm ama hemşireler o daha zor olur dedi. Çünkü dikiş kontrolü sonda çıkarımı kalçadan iğne derken geceliği sıyırmak ölüm gibi olur o dikiş ağrıları ile.
YuvarlanamayanPaanda yenibirannis ilkinde uzun gecelik aldım koydum zorlandım meger gereksizmiş alt üst eşohman aldım beli yüksek olandan yada lohusa takımıda olur hem rahat ettim hem daha iyi durdu alt üst takım her zaman daha iyi
Melikenur55 yenibirannis farketmez bence önden düğmeli al ama ben lohusa takımı almıştım hiç rahat edemedim 2çift koymuştum takım yetmemişti senin rahat edebileceğin takımlardan alıp koy bence😇
Nurr_22_22 yenibirannis pijama giymiştim ben dikislere gelmiyor rahatsız etmiyor yüksel bel iç çamaşırı giyin rahat edersiniz