yenibirannis ben her ikisini de götürdüm sadece elbiseyi giydim dikişlerden dolayı hiç pijama giymeyi düşünmedim . Kesinlikle elbise gecelik derim çünkü odaya gelince bezlemeye geliyorlar kanama başladığı için , tuvalete de gidiyorsunuz o yüzden pijama zor olur 🌸