Melek0606 kızlar nts deyim şuan doktor az daha sık dişini 2 hafta daha bekle doğuma diyor açıklığım varmış heran düzenli sancın olursa gel dedi enfeksiyonum geçmişmi diye sorcam işte birazdan tekrar yanına gidicez vajinam kısalmış dedi tam anlamadım iğne yazdı ciğer geliştirici doğarsa en azından küvetse çok az kalır belki hiç kalmaz dedi kızlar doğurcammı yoksaa aayyyy aşırı heyecanlandım arada belime sancı vuruyor ama normal galiba