Merhaba geçen hafta it çamaşırımda ıslaklık hissettim gece tabi tam emin olamadım değiştim ertesi sabah tekrar nemli bir ıslaklık vardı normalde akıntım var ve kokuluydu bunun için daha öncesinde doktor fitil verdi ama geçmemişti neyse ben bu ıslaklığı su sızıntısımı acaba diye düşündüm ve 35. Haftadayım ellerim ayaklarım yüzüm hep şiş gözlerim zaten çekik küçücük kaldı ben normalde özel takipçiyim ama belirlediğim bir doktor yok şuanlık maddi imkanıma göre devlet yada özel seçicem biz eşimle acilden girdik kaşık ağrısı diye bide şu sızıntısı diye devlette bana alttan muayene yaptılar açıklık yok suyum da sızmamış Allah’a şükür beni nts ye aldılar bi yarım saate kalmadan ben bi ateşlendim ama üstüm kalındı havadan kaynaklı ondan sandım meğer ateşim yükselmiş çocuğun kalp atışı hızlı çalışan hemşire koşarak geldi kaldırdı beni ateş ölçtü acil bunları yaptır hemen gel tekrar buraya dakın hiç bir yere gitme dedi eşime söyledim ama bir sıra var benim hal yok ateşim var eşim sinirlendi kalk özele gidiyoruz diye gittik tedirginim tabi hemşire bi yere gitme dedi içime kurt düştü bikere ondan sonra nöbetçi doktora girdik 665 lira muayene verdik o kadar para ödemek içimi acıtıyor gerçekten aşırı çok geliyor doktor beni gördü senin bu halin ne bu yüzün neden şişmiş bu kadar diye dediğim gibi gözlerim küçük kaldı yüzüm baya şiş burnum hele doktora durumu anlattım devlete gittik korktuk geldik diye alttan muayene etti ve vajinamın etrafında sivil gibi şeyler var aşırı akıntım var baktı mantar enfeksiyon var dedi acil hemen serum yemen lazım ve kan idrar ver dedi bide biz onlara bayıldık 900 tl bi tarafım diyor keşke gelmeseydim buraya devlette az beklerdim ama para vermezdim iç işten geçti tabi ben serum yedim kan idarar aldılar hemen sonuç çıktı nts ye yattım ordada kanımda enfeksiyon ve idrarda da enfeksiyon varmış ben şok nasıl oluştu acaba diye düşünüyorum tuzlu yeme dedi bol su tüket birde fitil verdi antibiyotik verdi ben kullanıyorum nerdeyse bitti ama aklımda kaç gündür hemen tekrar hastaneye gitmek istiyorum kızımın durumunu merak ediyorum acaba geçtiği ne oldu yada bu tarz durumda enfeksiyon geçmessse doğuma alırlarmı hiç bilgisi olan varmı acaba bu arada hala aşırı sümük gibi akıntım var sanki ilaçlar bi işe yaramıyor gibi vajinam kaşınıyor napcaz bilmiyorum