xxelifxx Canantt şeker yükleme yapmadım açlık tokluk baktım sürekli bi sıkıntı görmediler insülin başlamadık o yüzden
Betulkaraa34 Canantt bende 39 haftaya girdim arada çok az regl olcakmisim gibi oluyor ama cok buyuk bir ağrı değil bekliyoruz 😊😊
xxelifxx Selisscee haftasına göre önde gidiyordu 2 aydır son haftalarda sanırım azaldı yeri de kalmadı. Şekerden o yüzden şüphelendiler zaten ama bekliyoruz normal olsun diye inşallah 3.doğum olacak nasipse
xxelifxx Canantt evet ama yinede dikkat ettim yediklerime ben kilo almadım bebek aldı. 4 kilo aldım bu zamana kadar