Canantt Merhaba kızlar, 39+1 deyiz ancak ne bir sancı ne bir belirti hiçbirşey yok, birde gebelik şekerim var her geçen gün bebek irileşir diye korkuyorum ve bu yüzden doğmasını bekliyorum 4 gözle ancak hiçbir hareket yok🥺
momlife_7 Canantt bende de gebelik şekeri var ya 37+4 haftalığız bebişiniz sağlıkla gelsin inşallah annesi ❤️🤲🏻
momlife_7 Canantt siz unsilin mi kullanıyorsunuz acaba ? Benim bebeğimin kilosu 35 haftalıkken 2.668di doktorum iyi demişti çok şükür şimdi merak ediyorum acaba kilosu kaç oldu suan 37+4 olduk ❤️🥹🤲🏻
Selisscee Canantt bende sizinle aynı gundeyim dün nts ye girdim sancim çıkmadı normal doğum diye konustuk biraz yürüyüş yapıyorum ama 40 i geçsin istemiyorum ya😶
Canantt selinsmother iki hafta önce 3400 demişti, 2 hafta sonra başka bir doktora gittim 3449 gr dedi. Yani şuan 3500 civarında kilosu.
momlife_7 Canantt yok canım kullanmıyorum 28 haftalık hamileyken başladım sadece diyet uygulayacağımı doktorum söyledi birde her gün şeker ölçü mü yap dedi çok şükür 35 haftalıkken de doktorum sonuçların güzel artık haftada 2 kere ölç şekerini dedi 🥰🥹
momlife_7 Canantt şeker hastalığı tanısı bile koyamadılar bana çıkmadı sadece şeker yüklemesin de biraz yüksek çıkınca dikkat edin dediler
selinsmother Canantt kız benimde 2 hafta önce gittiğimle şimdi gittğim aynı gramı söyledi. Sanırım kilo alımı durdu ben pazartesi sezeryana gireceğim
Canantt Selisscee bende 40 ı geçmesini istemiyorum. Normal doğum istiyorum ama 40 ı da geçmesin istiyorum bilmiyorum 🥺
Selisscee selinsmother bazen ultrasonlarda yanılma oluyor diyorlar ama sağlıkla alın evladınizi kucağınıza 🤲
Selisscee Canantt bende 40 i geçirmeyin hocam dedim büyük ihtimalle doğumu başlatır, haftaya salı çağırdı bakarız duruma göre dedi
xxelifxx Canantt bende 39+1 im bekliyorum ama gelen yok 2 ay boyunca bebek iri erken doğum olabilir diye beni korkuttular şekere dikkat etmem için diyet yaptım. Ama son kontrolde herşey yolunda dedi dr devlet takipliyim nst kasılma çıktı ama düzensizdi. Kızlarım da 39+4 gibi doğdu bekliyorum ablalarına çektiyse oğlum Salı günü 3850 ölçtü acildeki dr. Ondan önceki hafta kontrolünde 3600 demişti dr