Duygumami benimde değerlerim biraz yüksek çıktı korkmayın. Doktorum endokrine gönderdi, tekrar kan verdim orda daha normal cıkti kan sonucları. Endokrinde diyetisyene yönlendirdi beyaz ekmek ve seker içeren hiçbirşeyi doğuma kadar yemiyosun dedi. Beslenme listesi verdi birde kan şeker ölçüm cihazı 10 gün kendim ölçüp not alicam sonra kontrolüm var diyetle düzen e girmezse insülin vericem dedi ama çok gerek kalmaz dedi. Çok şükür bir haftadır ölçüyorum ve normal değerlerde çıkıyor. Icinizi ferah tutun geçmiş olsun