Yelizbck
Daha bugün yptirdim. Bir zararı olacağını düşünmüyorum 50ml yaptırdı doktorum diğer türlü annelerin midesi bulanıyor diye. Çok şükür tokluk 107 cikti 140 a kadr gayet normal kabul ediliyor. Yaptırma sebebi aslında kişiye bağlı bnde şeker yok biliyordum aslında ama gebelik şekeri diye birşey varmış ve bebek de bundan etkileniyor bu nedenle yaptirdim.. abartılacak kadr birşey değil cidden kafam rahat olsun diye yaptirdim
Mrtnurr
Yelizbck benim valla açlıkta toklukta 96 cıktı doktor bol bol yeşillik tüket falan demişti
Merobebe
Yelizbck bende Cuma günü yaptırdım 75 mglık şekerim tokluk 166 çıktı fazla yani . Bide o günden beri elim ayağım özellikledee ayağım çok şiş . Sizdede oldu mu öyle bişi
Merveass
[bilinmeyen] yaptırdım ve yaptırmanızı tavsiye ederim şüphesi bile varsa önlem almak gerekiyor daha temkinli oluyorsunuz hem kendiniz hem bebeğiniz için inşallah bişey çıkmaz da içiniz rahat eder 💕
Deletedmom4793
Ben yaptırmadım doktorların ihtilafta olduğu bir konu olunca insan ikileme düşüyor açlık tokluk baktırıcam daha önce de baktırdım normaldi yine de beslenmeme dikkat ediyorum
Duygumami
Bende yaptırdım şeker yüklemesi 50mllik 168 çıktı doktorum yüksek dedi ikinci kez 100mllik yaptırdım oda açlık 83 tokluk1inci kan 140 ikinci kan 200 üçüncü kan 160 çıktı sonucu gösterdim doktor yüksek dedi dahiliyeye yönlendirdi yarın sabah oraya gidicem bakalım neler olucak o değil korkutuyor insanı doktor 😦
Gulhan2692
Duygumami benimde değerlerim biraz yüksek çıktı korkmayın. Doktorum endokrine gönderdi, tekrar kan verdim orda daha normal cıkti kan sonucları. Endokrinde diyetisyene yönlendirdi beyaz ekmek ve seker içeren hiçbirşeyi doğuma kadar yemiyosun dedi. Beslenme listesi verdi birde kan şeker ölçüm cihazı 10 gün kendim ölçüp not alicam sonra kontrolüm var diyetle düzen e girmezse insülin vericem dedi ama çok gerek kalmaz dedi. Çok şükür bir haftadır ölçüyorum ve normal değerlerde çıkıyor. Icinizi ferah tutun geçmiş olsun
Duygumami
[bilinmeyen] açlık bildigime göre 70 80 olması gerekiyor tokluk 90. 100felan galiba
Duygumami
[bilinmeyen] benimde yarın görcez artık doktor neler diyicek
Merveass
[bilinmeyen] öyle gerçekten
Deletedmom4793
[bilinmeyen] Ne için yaptır dedi testlerinizde mı bir şey gördü
mineeeee
[bilinmeyen] aklınız rahat olsun maksat.cunku hamilelikte n dolayı şekeriniz varsa eğer ve bu testi yaptırmadan hamilelik hayatınıza devam ederseniz bebeğe büyük etkisi oluyor maalesef
worin
Geçen hafta yaptım ben, hamilelikte şeker çıkabiliyor eğer varsa sana özel beslenme vs veriyorlar.. Bende yokmuş bir yan etkisi de olmadı çok şükür 😬
Mrtnurr
[bilinmeyen] kaç olunca normal oluyo ben pek bişey anlamadım yani benim ikislndede96 cıkmıstı
Miss
[bilinmeyen] ben bisey diyim kesinlikle yaptır iri bebek doğumu oluyor bebek şekerden dolayı gizli gebelik.şekeri sende devam erebiliyor 2 doktora gittim ikiside israrla yaptır dedi ben açlık tokluk şekerine baktirmistim son 4 günün var dediler vicdanım rahat etmedi 27.haftada yaptırdım iyiki de yaptırdım çünkü diyet vercek olsalar haberim olmayacaktı iyi 75 gr yaptiriyosun açken önce verip 1.saat doluyor kan veriyosun 2.saat doluyo kan veriyosun bitiyor emin ol için rahat eder herşey bebeklerimiz için
worin
[bilinmeyen] yok ya, benim detaylı ultrasonda doktorum kesinlikle ol çünkü suyun normalin biraz üstünde gibi dedi.. Normal doğumu etkiliyebiliyor ve ödeme neden olabiliyor.. Bende yan etkisi olmadı ztn içirdikleri içecek ne kadar tatlı olabilirki 2 dilim baklavayı ard arda yediğini düşün😂
worin
[bilinmeyen] yok cnm 29. haftamdayım.. Magnesium içtiysen onun gibi birşey içiriyorlar sana belki bir tık daha şekerli.. Sadece vücudunun 1 saat içinde ona nasıl tepki verdiğine bakıyorlar o kadar :) öyle abartılacak birşet değil😂
worin
[bilinmeyen] cnm içirip bir saat sonra kan alıyorlar eğer yükske çıkarsa beslenmene dikkaat etmem gerekiyor işte 😬 saha fazla bilgiye bende sahiğ deilim bende magnesium içiyorum ara ara ama bende çıkması rahat ol:)
AysegulAloluAcikgoz
[bilinmeyen] Bebeginiz iriyse ve sekerinizde yuksekse ona gore bir beslenme planı yapiyorlar diyet yapmaniz gerekiyor hem kendi sagliginiz hem bebeginizin sagligi icin.
Bunu bir internetten arastirin zaten ayrintili bir sekilde yaziyor.
Miss
[bilinmeyen] yani 35 geç biraz bana bile 4 günün var dediler aceleyle yaptırdım açlık tokluk şekerine baktirin ozaman doktorunuza söyleyip belki anlaşılır
Miss
[bilinmeyen] şeker yuklemesi yaptırmadan önce magnezyum içmeyin bir gün öncesi zaten 12den sonra bisey yiyip içilmiyor o gün şekerli gelen şeyler den tuketmeyin
ArslanlardanEsra
[bilinmeyen] bildiğim kadarıyla açlık 70-100 arası tokluk 80-140 arası emin olmamakla birlikte..