Kızlar ben pcoluyum. 2,5 senedir bebek olmuyor. Dün evde kaset test yaptım dakikasında gölge çıktı silikleşti. Hemen kan vermeye gittim 1.20 çıktı sonuç. Reglmin 33. Günü bugün. En son 2 nisanda regl oldum . Normalde her ay öyle ya da böyle 21-30 gün arası adet oluyorum. Ama bu ay inatla gelmiyor. Geç döllenme olabilir mi. 10 gündür de göğüslerim çok ağrıyor. Duphaston içmeye başladım bugün. Kafam çok karıştı