1humeyrakomurcu Bu haftadan sonra dogum normal kabul ediliyor kızlar bekleyiş başladı mı sizde dee ☺️💕💕
2prensesannesiiii 1humeyrakomurcu 36+2 yiz sancı kasılma oluyor 31 de gelmek istedi doğumu durdurdular dr seni 36 37 haftaya kadar getirecem dedi ve getirdi hahahahh😂😂😂 çatı darlığından bahsetti normal olmaz dedi 38 de alalım diyor erken gelmez ise 😢😵💫 keşkeli bi doğum olacak benim için
_yfs_ Papatyaamm90 aynıyız sizinle ☺️ Zamanında kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim gün ne dediler sizin için benim ilk gebeliğim 40 haftayı dolduracak mıyım acaba merak ediyorum 😀
Gokcenin_annesi_ annebebek7 hiç konuşmadık.ama.ben normal istiyorum inşallah bakalım. Doktorum 15 Mayıs’ta muayeneye gel dedi iki hafta önce gitmiştim
Mhtpkts @1humeyrakomurcu 37+2 oldum benim ki zorunlu sezeryan günü aldım ama ağrılarım başladı geceleri 😞sürekli uyanıyorum idrar sorunumda var
1humeyrakomurcu Mhtpkts olsun sezaryen dogum degil mi hic sıkma canını. Bebeğin ve senin için en hayırlısı saglıklısı ne olacaksa öyle olsun ☺️🌸🤍
Denizkaramuk 1humeyrakomurcu bende 37 oldum suyum azalmış🥲 2 günde bir su kontrolüne gidiyorum suyun biraz daha azaldığını gördüğü an sezaryene alıcak doktorum. Dua ediyorum su azalana kadar kendi gelsin normal doğurayım diye🥹
Tugbakk 1humeyrakomurcu 37+4 olduk çok şükür 🙏 sezeryan tarihimizi 11 mayısa almıştık ama o gün anestezi dokturu yokmuş çarşamba gününe alındı 🥺. Çok heyecanlıyım son 6 gün sayıyorum ♥️🌸 Rabbim kazasız belasız kucağıma almayı nasip eder inşallah 🤲 Ve diğer bütün gebelerimizi 🌸
yagmur089 1humeyrakomurcu 36 olduk dogurmak istiyorum gercekten ya ama 37 normal kabul ediliyor 37 de dogursan bile bi sknti olmaz ben oglumu 38 de dogurdum tam o civardada dogurmak istiyorum inşallah ilk gebelikmi siizn