Valla ben demli yaptım sandım acı geldi açık yaptım yine acı geldi şeker attım yine acı ne yaparsam yapayım acı oldu meğerse ağzımın tadı gitmiş tat duygum yok ondanmıs o yüzden 16 haftalık hamileyim daha agzıma ne çay ne kahve sürdüm aşırı özledim ikisini de 🥴😞😞😞