Mzg_15 canm cay suyunu koyup yavas yavas kaynatacaksin. Alttaki su kaynayinca demlik bosken dök,sonra uzerine çayı dök. Oyle cok guzel oluyor. Sonra alttaki suyu doktugun icin azalmis olacak ya, ustune tekrardan soguk su doktugunde bi muddet ocagi kaapat. 5-10dk snra tekrardan ac, alttaki su tekrardan kaynayana kadar cayda mis gibi demlenmis oluyor. Dun bu sekilde demledim esim cok begendi cayin tadini 😂 bir de ne kdr cay koyuyorsunuz blmiorum ama onuda azaltmayi deneyeblirsiniz.