Huri_1992 ben 10 haftalıkken çok kötü bir grip olmuştum. O zamanlar daha üç ayim dolmadigi için bir şey verememişti ilk etapta. Deniz tuzu spreyi- bal limon zencefil- günde bir bardak ihlamur- bol bol portakal-kivi vs yiyordum. Direncim hiçbir zaman düşmedi ama kuru öksürükten artık nefes alamaz hale geldim ve uyuyamıyorum. Bebişim de 12-13 haftalık falandı doktor bu sefer geçmediği için asist plus ve bı boğaz spreyi vermişti. Normal vitaminlerime de geçiş yapmistim.Ama spreyi sıkınca yutkunma yutma demişti. O ilaçlarla 3 gunde kuru oksurukten kurtulmustum.