Huri_1992 çok geçmiş olsun bende yeni iyileştim . 3 hafta sürdü burun akıntısı öksürük , öksürük çok ilerledi . Doktor ilaç veremediği için paracerol 10 mg serum taktı ( o gün çok kötüydüm iyi geldi ). Şurup varmış ama tavsiye etmedi. Boğazını ıslak tut sürekli iyi geliyor ama ıhlamur filan çok tüketme 1 bardaktan fazla önermediler, ballı süt, nane limon , sıcak çorba iştah olmuyor ama ihmal etme kendini, İnşallah bir an önce iyileşirsin🌿