Mel53 EceAydn yani kardeşim falan hep yanımda olacak ama annem ve kayınvalidem olmayacak. Öyle gerekti kısmet hayırlısı
Mel53 BehiyeGrel annemle eşimle evlendiğim için, kayınvalidemle de eşim içeri girdiği ve bana hiç destek olmadığı için.. yani sıkıntılı :(
BehiyeGrel Mel53 Allah yardımcınız olsun ama böyle şeyler barıştırır aileleri Acaba adım mı atsanız 😔
Cansuercan Mel53 komsum hic sarmadiii sonra bianda yokoldu gobegi 😂 hatta demistimm bu gobek nasil gidecek diyee soka git.istim ama daha 1 aylikti bebegi kaybolmustu 😀
Mel53 Cansuercan hahahha ay ya darısı başıma inşallah 😀😀😀😀 tamam biraz da şans işi sanırım. Korse alayim ben en iyisi🙄🙄😍
Mel53 Kbrsoy ben ne beyaz örtü koyuyorım, ne kırmızı ne sarı o zaman dimi, karnım içinde korse alıyorum. Ve her saat başı da emziriyorumm..çok teşekkür ederim ya, vallahi çok sağolunn🙏🏻🙏🏻🙏🏻👭
Sarella Mel53 bebeğin beşiğine Cevşen koyabilirsin Sezeryende olsan korse degilde çarşaftan küçük birsey sarabilirsin eğer teksen uzanarak sar rahat olur
Mel53 Sarella cevşen evet aklımda o 🙏🏻🙏🏻☺️ Korse fikrini sevdim ya, korse alabilirim. Zaten eminim sarmaktan da anlamam 🤔😬
Batuska Normal dogumda korse.sezeryan sa hemen korse kullanma sadece pamuklu bir seyle sar.bebege sari ortu ortersen sariligini anlayamazsin .
Tosbik Mel53 valla bana batil geliyor haftaya dogumum var ben oyle bsy yapmcam yok al yok sarı falan 😀 sadce karnimi sararim sarkmasin diye o kadar. O da acısına dayanablrsem tabi 😁
Cansuercan Tosbik kiz bu büyükler aklimiza sokuyor böyle he.. ben hic bilmem boyle al mal bisiler durduk yere aklima sokuyolar 😂
Mel53 Tosbik 😀😀😀 hahah yaa ben hiç anlamıyorum bu işlerden. Hiç de bilmiyorum. Duydum öyle hep, şimdi dizi izlerken aklıma takıldı. Hazırlıklı olayim bileyim diye şimdiden..
Ozlemsvr Tosbik kızlar bunla gerçekten var siz yok diyorsunuz ama. Ben üniv bu batıl inançların neden kaynaklandığını hangi dönemde ortaya çıktığını felan görmüştük. Hepsi şamanizm dönemine ait inançlar ve gerçek. Hâlâ yaşıyoruz. Bir çok Türk ulkedelerde bu adetler bizde ki gibi devam ediyor.
Elaylama Mel53 sarı örtü örtmeyin bebeğin sarılığını farketmenizi zorlaştırıyor diyorlar canım. Onun yerine üzerine müslin bir örtü ya da beyaz, kırmızı renklerden birinde tülbent örtmen daha iyi olur. Örtmesen de olur da örtmek istiyosan illa diye diyorum. Kuşak sarmak diyorsun onu sen sıkı bir şekilde kendin de sararsın zaten korse sıkarsa otururken kalkarken öyle yaparsın.
Mel53 Cansuercan hahah😀😀 bende hiç bilmem. Eksik bişe de yapmak istemiyorum, bişe olur falan. Bilmiyodun neden öğrenmedin diye kendimi suçlamak istemiyorum. O yüzden bi sormak istedim💃🏻💃🏻
EmelBG Mel53 Korse alıcaksın medicallerden olabilir Doğum korsesi desen veriyorlar .Sarı beyaz kırmızı örtü nedir bende bilmiyorum yaptırmam da o ne öyle şahsen .Tercih meselesi fakat 🎈💁🏼♀️