Bu gece 30.haftada erken doğum yapan bı arkadaşım bebeğini kaybetti ve niye biliyormusunuz?
30.haftaya kadar hiçbir sıkıntısı yoktu gayet güzel ilerliyodu gebeliği.
Çevresindeki çok bilmiş ahmaklar ona yaptırma dediği için yaptırmadıgi şeker yüklemesi yüzünden.
Özellikle ilk kez gebe olanlar yaptırmalı hatta kaçıncı olursa olsun yaptırılmalı şeker çok kötü bişey arkadaşlar diyet uygulanmadığı takdirde bebeğiniz kör bile doğabilir , ömür boyu insülin ignesiyle gezebilir
Arkadaşım gibi erken doğumla dayanamayıp Allah korusun 30 hafta sonunda eliniz boş bir şekilde çıkabilirsiniz artık şu tarama yaptırmalımiyim yok şeker yukletmelimiyim sorularından bı vazgeçin….
Baklavaya gelince gömüyorsunuz 75-100 mg bı içecek size en fazla ne kadar zarar verebilir….?
Şimdi kaynanasina bu arkadaşım siz yaptırma dediniz diyo agliyo sizliyo
Göbeğin banami bağlıydı yaptirsaydin diyo Allah korusun öyle bı durum yaşadığınızda çevrenizdeki perde size böyle dicek zorla bagladimmi seni dicekler …
( Neyse yada sizler kendi alanı bile olmayan, kadın doğumun işine karışan Canan Karatay gibi doktorların sözlerine inanın)